zaterdag 29 december 2007

Omroep Max


Het is toch wat...ik ben te jong!

Verrassend dat de tv-media me steeds weer weet te vinden; gisteren werd ik gebeld door tv omroep Max met de vraag of ik geïnteresseerd was in het lesgeven in aquarel...op tv. Op het moment word mij veel gevraagd via de website(s) wanneer er nu eindelijk eens workshops komen van mijn hand (waar ik tot op heden geen tijd voor heb kunnen vinden), dus mijn eerste reactie was 'goed idee'!
De vervolg vraag was hoe oud ik was, en je raad het al: ik ben te jong met mijn 31 lentes. Logischerwijs werft Max mensen van 40+ op de buis voor de kijkers van 55+, daar val ik ruim buiten. En voor mij tevens niet de grootste doelgroep. Niet getreurd, ik weet zeker dat er iets anders ligt te trappelen om gecreerd te worden. Ik loop over van idee├źn: nu de tijd nog!
Share/Bookmark