woensdag 27 februari 2008

Schetsboeken

(NL) Een stapeltje schetsboeken levert altijd een leuk plaatje op. Voor mijn website en artikelen die ik schrijf voor kunstmagazine Atelier heb ik dit soort prenten nodig ter illustratie. Het inspireert altijd om in een schetsboek van iemand te kijken, omdat de creatieve inspiratie vanaf druipt. Het zijn snelle gedachtes, notities en idee├źn.
Hierboven zie je drie verschillende thema-schetsboeken van mij: in en om het huis, reisboek (mee geweest naar
Rusland, Egypte, Costa Rica en Engeland) en mijn muurschilderingenboek. Deze reist altijd mee naar klanten, waar ik op locatie ontwerpen maak voor een muurschildering. Eenmaal thuis verdiep ik me in de onderwerpen. Hier zie je wat inkttekeningen van diverse kastelen.
(E) A pile of sketchbooks always makes a great picture. Here you see three theme-sketchbooks of mine. "around the house", "travel book" (been to Russia, Egypt, Costa Rica, England) and my mural sketchbook. Which I bring along to customers to sketch a design on location. Later I deepen the subjects, here you see p.e. castles in ink.

Share/Bookmark