woensdag 6 augustus 2008

Artikel "waterval in olieverf"


* Terug uit prachtig Engeland (Dartmoor) ben ik weer aan de slag voor Kunstmagazine "Atelier". Dit maal een artikel over watervallen, stenen, bewegend water, in olieverf.
De publicatie is in het nov/dec nummer 137. In het magazine ervoor (nummer 136) zal een artikel staan over een bosuil in kleurpotlood. Schrijf hem dus in de agenda!

* In Dartmoor heb ik bijzondere plekken bezocht, waaronder veel oude (oer)bossen en watervallen. Hier ben ik wat stenen aan het schetsen. Degenen die mijn werk een beetje kennen: de boom direct naast mij is te herkennen op de aquarel 'becky falls' (klik hier), zij het dan vanuit een wat andere hoek geschilderd.

Meer werk dat geïnspireerd is op Engeland kun je vinden op mijn site www.marjoleinkruijt.nl
Nieuw werk volgt!

Share/Bookmark