donderdag 29 april 2010

Muurschildering bergen / Mountain mural


klik voor vergroting / click to enlarge

-De muurschildering is voltooid na een week hard werken in deze kleine toiletruimte in Belgiƫ. De tegelrand is echt, alle overige tegels daarboven zijn geschilderd. De tegels voor de waterval (tweede foto) zijn beide geschilderd, samen met de vlinders. Op de rechter wand is een witte pony en twee Nubische geiten geschilderd. Deze staan hier buiten op het landgoed van de klant. In de pauze waai ik daar even langs. Ik had veel plezier in het landschap, al schilderend bedenk ik het, en kijk ik hoe de ruimtelijkheid, bomen ed. het beste werkt. Het kasteel bestaat wel echt. Nu onderuit en mijn armen, rug en spieren rust geven.
-The mura
l is finished after a week working very hard in this tiny toiletroom in Belgium. The tiles (ridge) is real, the tiles above are painted. The tiles in front of the waterfall (second image) are both painted, including the butterflies. On the right side a white pony and nubic goats are painted. These are outside here on the property of the customer. In the breaks I visit them. The landscape is made up, which gave me much pleasure in painting. Improvising the effect of depth, trees, etc. The castle does exist though. Now I'm going to lay back and rest my arms, back and muscles!
Share/Bookmark