dinsdag 2 november 2010

Cover publication | Publicatie in Duits magazine

freude am zeichnen katzen pastel marjolein kruijt

Cover en artikel van Marjolein Kruijt in 'Freude am Zeichnen' #3

-Afgelopen oktober (2010) stond een artikel over mijn kattenkunst in een duitstalig tekenblad 'Freude am Zeichnen'. Ook de pastel op de cover is van een werk van mij. Ik was totaal vergeten dat deze publicatie zou komen, dus toen ik mijzelf op de cover zag in de boekenwinkel tijdens een dagje shoppen in Luxemburg was dat een grote verrassing. Het nummer ervoor toonde een artikel over mijn bomen tekeningen, binnenkort verschijnt het artikel olifanten in olieverf, welke ik ook eerder heb geschreven voor Atelier.

De link naar het magazine: klik hier


-An article about my cat paintings has been published in a german drawing-magazine last october. The pastel on the cover is also mine. I was completely surprized when I saw my face on the cover in the bookshelves, while shopping in Luxembourg! I gave permission for the article quite some time ago, and had forgotten all about it. The previous issue showed an article on how to draw trees, coming issue will show an article about elephants in oil. Both also previously published in Atelier magazine, and written by me.
Link to the magazine: click here

Share/Bookmark