dinsdag 8 februari 2011

Cover - Freude am Malen magazine

freude am malen marjolein kruijt elefant öl
-(2011) Het Duits teken magazine 'Freude am Malen' heeft mij (lees: mijn gezicht) wederom op de cover geplaatst. En een artikel over olifanten schilderen, welke voorheen ook in Atelier magazine te zien is geweest. Deze is hiervoor in het Duits vertaald. Dit keer sta ik op de cover met een afbeelding waarop ik aan een olifantenschilderij werk. Hij ligt in januari in de winkel van Benelux, Italie, Oostenrijk en Zwitserland. Bestellen kan ook via http://freudeammalen.info/stadt-land-fluss
Of blader door het magazine.
-TheGerman drawing-magazine 'Freude am Malen' has put me on the cover. Including an article about painting elephants in oil, which was previously published in Atelier (dutch) art magazine. But translated into German. This time I'm on the cover working on the elephant painting.  It's in stores in january 2011 in Europe: Benelux, Italy, Austria and Switserland.
You can order a copy at http://freudeammalen.info/stadt-land-fluss
Or browse through the magazine.
Share/Bookmark