donderdag 11 augustus 2011

Wildlife art & Music: OMNIA

(NL) Eindelijk is hij er, de nieuwe cd van OMNIA 'Musick & Poëtree". Dat mijn wildlife kunst en hun muziek zo mooi samen past overtreft de verwachtingen. De booklet inlay toont een merel en bosuil tekening van Marjolein, van Renso twee slechtvalken en een kraai. Van mijn deel zie je hier twee afbeeldingen. Geïnteresseerd in een cd? Laat het me weten of bestel hem via www.worldofomnia.com

De tekeningen zijn te koop!! / The drawings are for sale!

(E) Finally it's here, the wonderfull new cd of Omnia 'Musick & Poëtree". It feels like magic how my wildlife art and their music fits together so perfectly. The booklet shows a tawny owl and robin drawing made by me, and three bird drawings made by Renso (my fiancé). Images above show two of my drawings. Interested in a cd? Let me know or order on through www.worldofomnia.com


Share/Bookmark