vrijdag 23 december 2011

Weblog in uitvoering - reconstructing my weblog

(NL) Door een fout zijn alle afbeeldingen van mijn weblog verdwenen. Al mijn blogposts van afgelopen 5 jaar zijn hierdoor gecrasht. Handmatig zal ik komende weken afbeeldingen her-uploaden, wat wellicht kan zorgen dat u (net als gisteren) oude berichten van mij ontvangt als u geabonneerd bent via email. Waarom deze verzending gebeurt weet ik niet, het lijkt willekeurig. Hopelijk heeft u even geduld, en negeert u dubbele berichten. Dank voor het geduld!

(E) Due to an error I unfortunately lost all my images on this weblog. All messages from last 5 yrs. are imageless now, which means I have to re-upload them all manually coming weeks. Bear with me when you are subscribed and recieve some old reposts, like today. Ingnore them if necessary, because I cannot influence the frequency, it seems all at random. Thanks for your patience!
Share/Bookmark