vrijdag 27 juli 2012

Majesteit nr 84 - Interview Marjolein Kruijt & haar kattenkunst

(NL) Majesteit: Nederlands bekendste kattenmagazine!
In het aug/sept nummer 84, staat een prachtig interview over mijn kattenkunst. Vier bladzijdes, plus een fullpage afbeelding op de achterzijde van een van mijn kattenportretten. Op de cover siert links onderin de rollende maine coon in pastel. Je kunt er een bestellen via  http://www.magvilla.nl/editie/53785/majesteit voor 4,25 euro. Of ren even naar de boekenwinkel  (juli t/m sept). Vragen? Neem dan contact met mij op.

(E) Majesteit: Hollands best known cat magazine!
Issue 84, aug/sept, shows a 4 paged interview about my cat art. The backside shows a fullpage of one of my catportraits. On the front cover, left below, you see my rolling maine coon in pastel. 4,25 euro excl. postal costs. Contact me if you wish to order one.


 Klik hieronder om mijn 'katten column' te lezen:


Share/Bookmark