donderdag 8 augustus 2013

Inlijst dag | Framing day


(NL) Vandaag is het inlijst dag. Een paar schilderijtjes die ik heb gekozen voor de najaarsexpositie bij galerie Staphorsius (Westzaan, in oktober) zie je hierboven. Tenzij een klant er tussendoor iets tussenuit koopt voor die tijd. Deze werkjes staan ook in de komende agenda 2014, die ik binnen twee weken verwacht! Wil je alvast een preview van een aantal nieuwe schilderijen van de agenda2014? Kijk snel op:
De pastels staan nog niet op mijn site. Als hier interesse voor is, zal ik een aparte categorie aanmaken. Dus laat je stem horen.

(E) Selecting frames for new artworks for the autumn exhibition at gallery Staphorsius (Westzaan NL). Unless a customer buys one earlier than the exhibition. Most of the paintings will be published in the upcoming new diary 2014 (which I expect next week!) View more paintings of the 2014 diary here:
My pastels are not on my website yet. In case there is interest I will upload them in a new catagory. So let me hear your voice.

www.marjoleinkruijt.nl
Share/Bookmark