zaterdag 21 mei 2016

Miniatuur (dier) portretten in opdracht | Miniature pet portraits in commission

miniatuur katten/honden/dieren portretten in acryl door Marjolein Kruijt

(E) scroll down below
Er blijkt veel vraag te zijn naar de kleine acryl schilderijtjes (illustraties) die ik onlangs in mijn webshop heb toegevoegd. Het zijn leuke verzamel werkstukjes, en bovendien niet (te) duur. Op verzoek heb ik een aantal katjes geschilderd, waardoor het idee ontstond deze aan te bieden als 'portret in opdracht'. Al voor €120 kun je een miniatuur portret van jouw huisdier in opdracht bestellen. Het papierformaat is ca. 11x11 cm, de afbeelding daarop ca. 7/8 cm hoog. De achtergrond is wit. Als je het eenmaal ingelijst hebt met passe partout heb je evengoed een portret hangen van ca. 20x20 cm. Ook leuk om kado te geven. Dit geldt voor honden, katten, paarden, konijnen, cavia's, papegaaien of elk ander geliefd huisdier. En wat ook belangrijk is: voor mij ontzettend leuk om te doen!

Hoe kun je bestellen?

Stuur me een email. Vermeld je wens, naam van je dier (man/vrouw/ras/leeftijd/ed) en natuurlijk je adres- en telefoon gegevens. Ik neem dan dezelfde dag contact me je op om alles te bevestigen! En stuur je me foto's van je huisdier.
www.marjoleinkruijt.nl

(E)
After I added my little acrylic illustrations to my webshop, there seems to be a great demand for them! Great news, also because many people wish to order one of their beloved pet. They're great to collect, or as a gift, but also not too expensive. For €120 you can order a miniature portrait of YOUR pet ! The size is appr. 11x11 cm, the image will be appr. 7/8 cm high. White background. Once framed with a mat, the overall size will already be up to 20x20 cm. This offer is for dogs, cats, horses, rabbits, parrots, and all other loved pets.
Besides all this, it's also a lot of fun for me to do!

How to order a miniature portrait?

Send me an email. Mention your wishes, name of the pet (female/male/breed/ages/etc) and of course your address and phonenumber. I will contact you within a day to confirm your order! You send me your pictures via email or wetransfer in return. www.marjoleinkruijt.com



Share/Bookmark