dinsdag 20 december 2016

Foto wedstrijd– €50*/$50 voor jouw leukste product foto? |Photo Contest, send your product photo's!

English below
Het is weer de 20e van de maand…de nieuwe Give Away-aankondigingsdag. Voor mij staat Kerst en het nieuwe jaar voor ‘dankbaarheid & verbondenheid’, een terugblik naar weer een bewogen & succesvol jaar. In deze mindset heb ik iets nieuws bedacht voor deze Give-Away!

Je kunt €50* winnen met jouw leukste foto!

WIE heeft mijn boeken op de plank en WAAR? Wie geniet er van mijn Natuur agenda’s of heeft een origineel portret, schilderij of muurschildering van mij? Of heb je ze ergens ‘gespot’ op een leuke plek? Fotografeer een bijzonder, grappig of leuk moment met mijn ‘producten’…ik daag JOU uit in een fotowedstrijd.

Waarom deze wedstrijd?
Al meer dan twintig jaar verkoop en maak ik schilderwerk, ook in opdracht Er zijn ontelbaar veel agenda’s, boeken van mij in omloop in veel landen. Voor mij is dit grotendeels allemaal ‘anoniem’. Ik zie tenslotte nooit waar mijn schilderijen of andere producten bij verkoop terecht komen. Het lijkt mij tevens ontzettend leuk te zien of te weten wie mijn volgers zijn, kunstverzamelaars, schilderstudenten, workshoppers en ‘fans’!  Vanwege de drukte met de feestdagen loopt deze actie 2 maanden tot eind januari 2017.

Lees meer over deze actie en waarheen je de foto's kunt sturen!

 Marjolein Kruijt at a bookstore with her 1st edition book on animal painting in 2010
 English:

 GIVE-AWAY – €50* for your creative photo? | Contest!

You can WIN €50/ $50* with your creative photo!

WHO has one (or more) of my books & WHERE are you? Who enjoys my diaries or has an original painting, portrait or mural of mine? Or did you SPOT my work or products somewhere? (display in bookstores). My artwork and publications have been circling this globe for over 20 years now.  I'd love to see where it all is! So.....photograph this special, funny or joyfull moment with my  ‘products’…I dare YOU for this photo challenge! The best picture gets €50 to spend in my webshop, also on original artwork! Read all about it here on my website blog:


Share/Bookmark